sobota 17. března 2018

Skoro jarní rozjezd

Mám radost... 
Zdá se, že zboží mé Vlnovky se líbí. Líbí se vlněné kardigany, vesty, i pletené čopečky. Čím více se priblížil(uje) můj nástup do stabilního zaměstnání po mateřské dovolené, tím více je objednávek. Pravda, možná i "mrazivá" sleva, jak jsem si ji nazvala, a která mimo jiné stále trvá, lehce táhla.
A já takto poznávám Vás, milí kupující, ať už osobně nebo jen skrze emailových objednávek. Moc mě to baví.

Tak třeba paní Kamila si zakoupila dva kusy oděvu, ale protože u jednoho neseděla velikost, s lítostí mi jej poslala nazpět. Díky emailu v rámci objednávkového procesu, jsme si tak stihly vyměnit i pár hezkých řádků o dětech a tak... (apropo má taky tři:-)! V balíčku z Prahy mě čekalo milé překvapení. Růžovo-šedé puntíkaté trepky pro naši Terezku. :-)) Něco malinko už odchodily, nicméně stále voněly novotou, a já mám radost z "recyklace" a nových botek. Moc mě to potěšilo.

PS: Moc mě baví Vás poznávat, balíčky připravovat, nabízet, těšit...

S úctou, Vaše Jana
Vaše Vlnovka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny vaše komentáře, připomínky, velmi děkuji.
Jana z Vlnovky